ULJE OD KONOPLJE - LIJEK ZA RAK

Lijek a ne droga...

Re: ULJE OD KONOPLJE - LIJEK ZA RAK

PostPostao/la vacko » 31 svi 2012, 21:37

Moj prvi post. Malo sam proucavao o ulju i dosao do zanimljivim podatcima zasto ulje kod nekih nije djelotvorno zbog "blokade" CB receptora. Jos malo teorije.
Evo copy paste na engleskom (preuzeto sa stranice www.greenbridgemed.com):
Activating Cannabinoid Receptors
April 2012

Cannabinoid therapy appears to works marvelously for some, and yet others fail to respond.

Whilst it is critical to consider cannabinoid content as a factor in this (i.e. – Is there enough Cannabidiol (CBD) in your extract? Etc. Another mitigating detail lies within if ones cannabinoid receptors are activated or not.

Methylation has been proven to deactivate CB receptors, and this appears particularly prevalent within cancers of the stomach, colon1 and breast.

If methylation can create such an unwanted and critical scenario during cannabinoid therapy, then those undergoing cannabinoid therapy should look to include demethylating2 agents into their regime.

These include; Green Tea, FeverFew and Annurca Apples3
Green Tea is particularly useful as it can also naturally create Anti-Angiogenesis4

Another area that should be explored is within the use of Phenolic Oils.

Phenols and Phenylpropanoids are compounds of carbon-ring molecules incorporating on isoprene unit. They are sometimes called hemiterpenes. There are dozens of varieties of phenylpropanoids. They are found in Clove (90%), Cassia (80%), Basil (75%), Cinnamon (73%), Oregano (60%), Anise (50%), and Peppermint (25%).

While they can create conditions where unfriendly viruses and bacteria cannot live, the most important function performed by phenylpropanoids is that they clean the receptor sites on the cells. Without clean receptor sites cells cannot communicate, and the body malfunctions, resulting in sickness.

David Stewart, PhD, DNM also suggests in his book ‘The Chemistry of Essential Oils Made Simple’ – that phenolic oils can clean receptor sites.

Prof. Dr. Jürg Gertsch of the Institute of Biochemistry and Molecular Medicine, Switzerland conducted a brilliant research paper5 looking for Phytocannabinoids beyond cannabis.

Prof Jürg Gertsch was kind enough to suggest the essential oil of Melissa officinalis (Lemon Balm) due to its terpenoid content, as a way to activate CB receptors, based on some preliminary research he has conducted.

1 http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 074056.htm
2 http://www.anti-agingfirewalls.com/2009 ... thylation-–-a-new-way-of-coming-at-cancers/
3 http://jn.nutrition.org/content/137/12/2622.full
4 http://www.alternativecancer.me/therapy ... r-natural/
5 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2931553/

O RIck Simpson ulju:
This ministry has been investigating Rick Simpson oil since the first release of the video ‘Run from the Cure’ was first becoming available in the summer of 2008. We have absolutely confirmed credible reports of healing Crohn’s Disease, Hepatitis C, prostrate and skin cancers. However, the only effective instances recorded were with Cannabis Indica extracts which contain acceptable levels of CBD’s. We have also found credible reports of healing internal cancers of the stomach with a mixture of cannabis indica hash oil (Rick Simpson Oil) at one (1) gram per 90% coco butter chocolate 1-2 oz & 1/8 teaspoon of Cassia (Chinese Cinnamon) or regular grocery store cinnamon taken DAILY. WARNING Cannabis sativa extracts DO NOT contain acceptable levels of CBD’s. Rick Simpson oil is an effective curative when made from cannabis indica but at the end of the day, it is like the good doctor is saying here, this is just raw medicine without no means of quality control. This ministry is curious on the effect of mixing the good doctors preparation with coco butter chocolate and cassia for internal cancers as the CB1 and CB2 receptors are reported to have become blocked in colon and stomach cancers. Means are needed to cleanse these receptors for effective phytocannabinoid therapy and seemingly this form of cinnamon in preparation is reported effective with Rick Simpson oil (cannabis indica).
vacko

PostPostao/la dr.Stern » 31 svi 2012, 22:26

vacko je napisao/la:Moj prvi post. Malo sam proucavao o ulju i dosao do zanimljivim podatcima zasto ulje kod nekih nije djelotvorno zbog "blokade" CB receptora. Jos malo teorije.
Evo copy paste na engleskom (preuzeto sa stranice http://www.greenbridgemed.com):

Hvala na Vašem prvom postu, drago nam je što ste nam se pridružili.

Samo Vas molimo da postove ograničite na hrvatski jeziki da budu razumljivi i lako dostupni za čitanje svima.

e-zdravlje.info team

http://www.e-zdravlje.info/index.php
dr.Stern
Administrator/ica

PostPostao/la Dr.Zivkov » 31 svi 2012, 22:56

vacko je napisao/la:Moj prvi post. Malo sam proucavao o ulju i dosao do zanimljivim podatcima zasto ulje kod nekih nije djelotvorno zbog "blokade" CB receptora. Jos malo teorije.
Evo copy paste na engleskom (preuzeto sa stranice http://www.greenbridgemed.com):
Activating Cannabinoid Receptors
April 2012

Cannabinoid therapy appears to works marvelously for some, and yet others fail to respond.

Whilst it is critical to consider cannabinoid content as a factor in this (i.e. – Is there enough Cannabidiol (CBD) in your extract? Etc. Another mitigating detail lies within if ones cannabinoid receptors are activated or not.

Methylation has been proven to deactivate CB receptors, and this appears particularly prevalent within cancers of the stomach, colon1 and breast.

If methylation can create such an unwanted and critical scenario during cannabinoid therapy, then those undergoing cannabinoid therapy should look to include demethylating2 agents into their regime.

These include; Green Tea, FeverFew and Annurca Apples3
Green Tea is particularly useful as it can also naturally create Anti-Angiogenesis4

Another area that should be explored is within the use of Phenolic Oils.

Phenols and Phenylpropanoids are compounds of carbon-ring molecules incorporating on isoprene unit. They are sometimes called hemiterpenes. There are dozens of varieties of phenylpropanoids. They are found in Clove (90%), Cassia (80%), Basil (75%), Cinnamon (73%), Oregano (60%), Anise (50%), and Peppermint (25%).

While they can create conditions where unfriendly viruses and bacteria cannot live, the most important function performed by phenylpropanoids is that they clean the receptor sites on the cells. Without clean receptor sites cells cannot communicate, and the body malfunctions, resulting in sickness.

David Stewart, PhD, DNM also suggests in his book ‘The Chemistry of Essential Oils Made Simple’ – that phenolic oils can clean receptor sites.

Prof. Dr. Jürg Gertsch of the Institute of Biochemistry and Molecular Medicine, Switzerland conducted a brilliant research paper5 looking for Phytocannabinoids beyond cannabis.

Prof Jürg Gertsch was kind enough to suggest the essential oil of Melissa officinalis (Lemon Balm) due to its terpenoid content, as a way to activate CB receptors, based on some preliminary research he has conducted.

1 http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 074056.htm
2 http://www.anti-agingfirewalls.com/2009 ... thylation-–-a-new-way-of-coming-at-cancers/
3 http://jn.nutrition.org/content/137/12/2622.full
4 http://www.alternativecancer.me/therapy ... r-natural/
5 http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2931553/

O RIck Simpson ulju:
This ministry has been investigating Rick Simpson oil since the first release of the video ‘Run from the Cure’ was first becoming available in the summer of 2008. We have absolutely confirmed credible reports of healing Crohn’s Disease, Hepatitis C, prostrate and skin cancers. However, the only effective instances recorded were with Cannabis Indica extracts which contain acceptable levels of CBD’s. We have also found credible reports of healing internal cancers of the stomach with a mixture of cannabis indica hash oil (Rick Simpson Oil) at one (1) gram per 90% coco butter chocolate 1-2 oz & 1/8 teaspoon of Cassia (Chinese Cinnamon) or regular grocery store cinnamon taken DAILY. WARNING Cannabis sativa extracts DO NOT contain acceptable levels of CBD’s. Rick Simpson oil is an effective curative when made from cannabis indica but at the end of the day, it is like the good doctor is saying here, this is just raw medicine without no means of quality control. This ministry is curious on the effect of mixing the good doctors preparation with coco butter chocolate and cassia for internal cancers as the CB1 and CB2 receptors are reported to have become blocked in colon and stomach cancers. Means are needed to cleanse these receptors for effective phytocannabinoid therapy and seemingly this form of cinnamon in preparation is reported effective with Rick Simpson oil (cannabis indica).

Hvala Vacko na vrlo korisnom postu.
Osobno sam se uvjerio u to što ste naveli i to cijelo vrijemo pokušavam da kažem ULJE Kanabisa je vrlo dobar lijek ali na žalost ne uvijek i ne kod svakoga. Hvala Vam još jednom na korisnom postu.
Dr.Zivkov

PostPostao/la Alternativa » 01 lip 2012, 18:18

MEDICINSKI KANABIS

Medicinskim kanabisom se smatraju cvijetovi biljke Cannabis sativa, L. i njenih varijeteta. Razlika između medicinskog kanabisa i marihuane, ganje, trave (kako god vi to nazivali) je u tome što je medicinski kanabis UVIJEK jednak (isti). A kada kupujete lijek ilegalno kod dilera ili u kofi šopu nikada nećete dobiti jednaku kombinaciju kanabinoida koji baš vama odgovaraju. Naime, prodavači kanabisa prodaju uvijek različite biljke (cvijetove). Medicinski kanabis je 100% prirodan (ekološki), pri njegovom uzgoju se ne koriste pesticidi, oslobođen je teških metala, potpuno sterilan (bez plijesni i truleži) i uvijek jednak.

Zašto medicinski kanabis a ne „trava“?
Za pacijente je vrlo bitno kada konzumiraju bilo kakav lijek da im taj lijek pomogne ili ublaži simptome bolesti. Iz toga razloga vrlo je važno za konzumenta da točno zna što uzima i na koji način. Medicinski kanabis danas dolazi u 4 varijeteta ovisno o zdravstvenom stanju pacijenta. To se može usporediti primjerice sa bilo kojom tabletom: kada kupite bilo koji lijek – očekujete da uvijek bude jednak, od higijenske ispravnoti, roka trajanja i što je najvažnije sastava. Kod medicinskog kanabisa ste 100% sigurni da je UVIJEK jednak – točno se zna što svaki cvijet sadrži te upravo zbog toga jer su varijeteti standardizirani možemo govoriti o lijeku koji je isključivo prirodni cvijet, a djelotvoran je.
Alternativa

PostPostao/la Alternativa » 01 lip 2012, 18:22

Kemija medicinskog kanabisa
Medicinski kanabis sadrži oko 400 kemijskih sastojaka koje možemo koristiti u borbi protiv zloćudnih bolesti, za povećanje apetita, za spavanje... Najpoznatiji i najistraživaniji je Δ9-tetrahidrokanabinol (THC) koji je zaslužan za smanjenje mučnine pri kemoterapiji ili pak za otavarnje apetita. Taj spoj je također psihoaktivan što nam govori da treba paziti pri doziranju (iako se nije moguće predozirati), no upravo zbog toga danas su na tržištu 4 potpuno standardizirana varijeteta sa različitim omjerima THCa. CBD (kanabidiol) je druga po redu proučavana kemijska komponenta koja je pak zaslužna za poništavanje psihoaktivnih svojstava THCa jer je kanabidiol antipsihotik.
Iz tog razloga vrlo je važno znati točno kakav je lijek pred nama (ako mu je porijeklo nepoznato) i naravno, o kakvom pacijentu se točno radi. Jer nekome tko je u permanentnoj psihozi se nikako ne preporuča davati varijetet s visokim postotkom THCa pošto je on psihoaktiv, da bi bolje predočili priču pogledati prikaz:

slika

Ovo je najjednostavniji prikaz da se vidi djelovanje medicinskog kanabisa, kao što vidimo i THC koji je psihoaktiv i CBD koji je antipsihotik se nalaze u jednoj te istoj biljci. Bez znanja i analiza ovo nije moguće primjeniti na pravi način. Ako se nabavlja ilegalan lijek potpomaže se narko milje i nikada niste sigurni ima li na njemu plijesni i truleži koja može naštetiti plućima, te što je najvažnije – kako će taj lijek djelovati na vas, a i zasigurno mu je cijena mnogo veća nego kada bi se nabavljao legalnim putem. Legalnost omogućuje rad u visokokvalitetnim uvjetima, s uvijek dostupnim analizama na visokosofisticiranoj opremi, garancijom, visokostručno osoblje i sve ostalo što ilegalni uzgajivači ove biljke mogu samo predpostaviti – ovdje se zna.
Alternativa

PostPostao/la sensia » 01 lip 2012, 21:59

Sativex, lijek od marihuane, već u bolnicama: Olakšava bolove, a od terapije se nemoguće “nadrogirat"

U Velikoj Britaniji počelo je eksperimentalno liječenje derivatima marihuane pacijenata koji se nalaze u terminalnim stadijumima raka.

Pacijentima u Glavnoj bolnici u sjevernom Mančesteru i Ferfildu propisan je lijek “sativeks” za koji stručnjaci smatraju da olakšava bolove, tako što koči mišiće.

Lijek se prska ispod jezika oko deset puta dnevno i korisnike ne čini euforičnim, kakav je slučaj sa, još uvijek ilegalnom, rekreativnom upotrebom marihuane.

Ljudi u terminalnim fazama kancera biće ispitivani u prvom dijelu studije, ali ako blagotvoran efekat “sativeksa” bude potvrđen, mogao bi se koristiti i u ublažavanju simptoma drugih bolesti kao analgetik.

Osam ljudi je već prijavljeno za testiranje, dok će još 32 biti regrutovano u naredne dvije godine. Pacijenti, od kojih će polovina dobijati aktivan lijek, a polovina placebo, dolaziće na preglede četiri puta svakog mjeseca.

Takođe će bilježiti nivo bola koji osjećaju, kao i količine upotrijebljenog analgetika. Lijek se proizvodi od dvije supstance iz biljke marihuane – THC i CBD.

THC izaziva euforiju, ali CBD poništava njegov efekat, a zahvaljujući tome što je “sativeks” u spreju, apsorbuju se sporije nego prilikom pušenja marihuane, pa naučnici tvrde da je nemoguće “nadrogirati se” od terapije.

U Velikoj Britaniji od prošle godine odobren je i lijek od marihuane namijenjen oboljelima od multiple skleroze, ali do sada nije upotrebljavan u bolnicama.

Sativex na bazi kanabisa za liječenje MS-a pred odobrenjem

U šest europskih država upravo je u tijeku procedura odobrenja Sativexa, lijeka na bazi kanabisa, kao lijeka koji se izdaje na recept i služi za liječenje multiple skleroze (MS), odnosno ublažavanja spazama i boli uzrokovanih tom bolešću. Ovaj lijek u spreju, koji se aplicira pod jezik, u Kanadi se primjenjuje od 2005. godine, u Engleskoj od lani, a Španjolska ga je odobrila početkom ožujka. Nakon što je dobio zeleno svjetlo od europskih regulatornih tijela, novi lijek čeka odobrenje nacionalnih tijela u Njemačkoj, Austriji, Češkoj, Danskoj, Italiji i Švedskoj.

izvor B 92
sensia

PostPostao/la sensia » 01 lip 2012, 22:19

AKTIVISTI NE ODUSTAJU OD NAKANE Treba li Hrvatska odobriti marihuanu kao lijek?

Ministarstvo zdravstva odbilo je inicijativu osječke udruge koja ne odustaje, već na internetskoj stranici prikuplja medicinsku dokumentaciju pacijenata zainteresiranih za terapiju kanabisom, kako bi svoj zahtjev ministarstvu potkrijepili jačim argumentima

ZAGREB Konzumiranje marihuane u Hrvatskoj je zakonom zabranjeno, no realni su izgledi da će se ova biljka za čiji uzgoj danas sljeduje kazneni progon, u dogledno vrijeme naći među ljekovitim supstancama kojima se liječe hrvatski pacijenti.

Ova vijest međutim ne ide na ruku pobornicima legalizacije marihuane, jer se marihuana kao lijek uglavnom primjenjuje u obliku tableta ili aplikatora, a ne cigareta, i samo uz recept ili uz liječničku preporuku, a ne kao preventivno sredstvo kojim ćemo, uz raspoloženje, popraviti i svoje zdravlje.

Dok se u svijetu marihuana u zdravstvu više ne smatra tabu-temom, naše je ministarstvo zdravstva bez razmišljanja odbilo inicijativu osječke udruge »Medicinski kanabis« koja zastupa legalizaciju kanabisa u medicinske svrhe. No, aktivisti ne odustaju od svoje nakane.

Medicinsko utemeljenje
Cvjetovi biljke kanabis (Cannabis sativa) se u strogo medicinske svrhe već godinama koriste u više europskih država, primjerice Nizozemskoj, Italiji, Poljskoj, Njemačkoj, Finskoj i desetak saveznih država SAD-a. Komponente koje se nalaze u kanabisu ispitane su u raznim kliničkim istraživanjima, a rezultati ukazuju na pozitivne terapeutske učinke kod specifičnih bolesti i stanja poput multiple skleroze, povrede kralježničke moždine, mučnine ili kronične neurološke boli, Alzheimerove bolesti, te u palijativnom liječenju karcinoma i AIDS-a.

Da ovakva istraživanja imaju čvrsto medicinsko utemeljenje potvrđuje farmakolog Josip Čulig, koji smatra da će kanabis, odnosno ljekovita supstanca koju sadrži ova biljka, naći svoju primjenu u liječenju težih oblika boli.

– Poznata su mi istraživanja s tvarima koje su ekstrahirane iz kanabisa u liječenju boli kod malignih bolesnika. Rezultati još nisu verificirani, ali postoji osnova na kojoj te tvari djeluju. Među receptorima koji moduliraju prijenos osjeta boli, čovjek ima i receptor na koji se veže tetrahidrokanabiol (THC), sastojak koji se može ekstrahirati iz marihuane, objašnjava Čulig, te dodaje kako to ne znači da se moramo baciti na uzgoj marihuane, jer se spomenuti sastojak može sintetski izdvojiti u tvornici.

Dragocjeni THC
– Kanabis vjerojatno neće završiti kao novi analgetik, ali može biti izuzetno koristan u liječenju neuropatske boli na koju ne djeluju klasični analgetici, kaže Čulig. Za primjer navodi bol izazvanu oštećenjem živca, primjerice kod multiple skleroze, koja se ne može uspješno liječiti aspirinom.

Marihuana, odnosno THC koji sadrži, bit će dragocjen i kod pacijenata s teškom malignom boli, kao lijek prvog izbora prije primjene morfija koji ima niz negativnih nuspojava, smatra farmakolog Čulig.

Šira primjena lijekova na bazi marihuane u državama Europske unije pozitivan je signal Hrvatskoj koja bi, u skladu s europskom praksom, i sama mogla posegnuti za novim načinom liječenja.

Inicijatori uvođenja takve prakse u hrvatsko zdravstvo dobrim znakom smatraju slučaj branitelja iz Virovitice kojega je Vrhovni sud 2009. godine oslobodio zatvorske kazne za uzgoj i konzumaciju marihuane jer ju je, kako boluje od PTSP-a, koristio za olakšavanje psihičkih tegoba.

Uz još desetak takvih presuda, samo je pitanje vremena kada će domaće zakonodavstvo odobriti uporabu marihuane u medicinske svrhe i u Hrvatskoj, smatraju članovi inicijative »Medicinski kanabis«.
sensia

PostPostao/la lexitaa » 03 lip 2012, 15:39

Nisam se javljala danima, ali zbog poslovnih obveza sam s bratom odlučila otići na more. Godila mu je promjena.

Sa uljem smo otprilike na pola terapije. Sada ga već primjenjujemo bez bojazni u količinama kada i koliko treba.
Bratovo stanje se znatno popravilo, rijetki bolovi koji se ponekad i jave kontroliramo uljem. Znatno ih ublažava. Proljeva, grčeva gotovo da više i nema. Osim kada pretjera s prehranom. Popravio se. Dobio je na kilaži, baš mu se vratila volja za životom od kada koristimo ulje. Stalno je gladan, ali sada se već polako i sam kotrolira da ne jede sve što stigne, boji se i sam starih grčeva i bolova.
Gledala sam ga na moru. Baš se opustio. Više nije onako bezvoljan i depresivan, izdvojen od ljudi, povučen sam sa sobom u svoja četiri zida. Opet pokazuje volju za sve. Pecao je. Pravio roštilj i izležavao se na suncu. Družio se sa susjedima. Ustajao ujutro zbog šetnji uz more nedaleko naše kuće. Lijepo mi ga je za vidjeti. Puno je mirniji, o bolesti realnije razmišlja, više uopće nije agresivan. Nekada je kada se spomene bolest vikao na sve oko sebe, sada toga više nema. Svjestan je da terapija uljem djeluje. Opušta ga. Puno je sigurniji, stabilniji, jer osjeća i sam pomake na bolje.
lexitaa

PostPostao/la Špranja » 09 lip 2012, 05:59

Stigao mi je jučer SATIVEX.

Ljudi hvala na pomoći, javim vam djelovanje.
Špranja

PostPostao/la Administrator » 09 lip 2012, 20:10

UPOZORENJE ADMINISTRATORU I ČITATELJIMA FORUMA – MOGUĆE MANIPULACIJE!
NAVEDENI POST JE IZBRISAN

Poštovani kanabis,

Vaš post pod naslovom UPOZORENJE ADMINISTRATORU I ČITATELJIMA FORUMA – MOGUĆE MANIPULACIJE! je izbrisan sa ovog foruma.

Naime provjerom u bazi podataka utvrđeno je da navedeni članovi foruma "Dr.Zivkov", "Lexitaa" i "Sensia" nisu jedna te ista osoba. Provjeru smo utvrdili pregledavanjem njihovih postova i utvrđivanja IP adresa odakle su ti postovi pisani te su navedene osobe i registrirane s različitih IP adresa. Isto tako navedene osobe su meni na moj upit nakon Vašeg posta ostavili kontakt brojeve svojih telefona te sam ih i osobno kontaktirao te utvrdio da osobe nisu čak ni istog grada.

Ne sumnjajući u Vaše dobre namjere ali prije objave takvog posta trebali ste kontaktirati nekoga od administratora izreći svoje tvrdnje i sumnje pa tek nakon toga napisati navedeni post. Ne ulazeći u ciljeve i svrhu Vašeg posta koja sigurno nije bila dobronamjerna izričem Vam opomenu jer ste u postu oklevetali članove ovog foruma tvrdnjama koje ne stoje i obiluju neistinama.

Ukoliko nastavite sa takvim postovima bez prethodne provjere biti ću prinuđen da Vas trajno isključim sa ovog foruma.

Administrator
Administrator
Administrator/ica

PrethodnaSljedeća

Natrag na ULJE OD KONOPLJE - LIJEK ZA RAK